دلایلی برای خرید هدیه تبلیغاتی
یکی از انواع حالت های بازاریابی و تبلیغات هوشمندانه استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد که طبق آمار دریافت کنندگان این هدایا از دریافت این هدایای 53 درصد احساس رضایت دارند و بیش از 50 درصد موارد در زندگی روزانه مورد استفاده قرار می گیرد.
شما باید بدانید که چه هدیه تبلیغاتی را در چه زمانی خرید کنید، له عنوان مثال خرید سررسید تبلیغاتی به عنوان هدیه ای در طول سال نمی تواند زیاد موثر واقع شود زیرا زمان ارائه این محصول بیشتر در پایان سال و ابتدای سال جدید می باشد.
در واقع استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از روش هایی می باشد که مدیران برای جلب رضایت و توجه مشتریان خود استفاده می کنند، و در واقع یکی از روش های موثر برای وفادار کردن مشتریان و تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل می باشد.
استفاده از هدایای تبلیغاتی به زمان و مکان خاصی محدود نمی شود و شما می توانید حتی در طی شرکت در یک نمایشگاه و ارائه هدیه تبلیغاتی به بازدیدکنندگان عمومی به جذب مشتری و افکار بازار مصرف بپردازید.
باید توجه کرد که در هنگام تهیه هدیه تبلیغاتی از انواع هدایای تبلیغاتی نفیس استفاده شود و استفاده از کالاهای بی کیفیت موجب تاثیر منفی می شود و در واقع می توان با یک هزینه مشخص بین دو کالا می توان کالای با کیفیت بالاتر انتخاب کرد.
در واقع استفاده از هدیه تبلیغاتی خاص می تواند با اندک هزینه ولی تاثیر گذاری بالا در روند شناسایی برند شما در بین مشتریان باشد، در واقع استفاده از هدیه های مجانی برای خرید مشتری های شما روشی مناسب برای قدردانی از خرید و اعتماد آنها می باشد.
استفاده هوشمندانه از هدایای تبلیغاتی می تواند موجب آگاهی ماندگار در مشتریان شما بشود و همچنین موجب ارتقا روابط بین شما و مشتریانتان به همراه وفاداری بیشتر آنها نسبت به کالا و خدمات شما خواهد شد.
باید توجه شود که انتخاب هدیه تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که همگام با نوع فعالیت و خدمات شما باشد بهعنوان مثال اگر شما در زمینه سلامتی کار می کنید انتخاب یک هدیه تبلیغاتی برای پزشکان که همراه با لوگو یا پلاک تبلیغاتی شرکت شما باشد می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی مخاطبان شما داشته باشد.
یکی از تصوراتی که دایای تبلیغاتی برای مخاطبان آن بوجود می آورد هزینه صرف شده برای آن می باشد که نشان از اهمیت دادن شما برای آنها می باشد، حال آنکه میزان هزینه پرداخت شده برای این محصولات بسته به خرید هدایای تبلیغاتی به صورت عمده پایین تر بوده در حالی که مشتری نظر به قیمت تک فروشی دارد.
استفاده از هدیه تبلیغاتی به جای تخفیفات نقدی می تواند تاثیر بیشتری بر روی مشتریان شما داشته باشد زیرا تخفیفات نقدی به زودی فراموش می شوند در حالی که یکی از مشخصه های هدایای تبلیغاتی ماندگاری آنها می باشد. به عنوان مثال استفاده از پاور بانک هدیه تبلیغاتی به جای تخفیفات نقدی می تواند تاثیر مطلوبی داشته باشد.
از مهمترین ویژگی های انتخاب یک هدیه تبلیغاتی این می باشد که هدیه مذکور قابل استفاده در زندگی روزانه مشتریان شما باشد تا در هر لحظه و هنگام استفاده از آن شما را برای آنها تداعی کند و این یکی از رموز ماندگاری نام و برند شما می باشد.
استفاده از هدیه تبلیغاتی می تواند علاوه بر حفظ رضایت مشتری های حال حاضر شما، موجب جذب مشتریان جدید برای شما شده و تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل می شود و به جرات می توان گفت تاثیر گذاری هدایای تبلیغاتی بیش از روش های دیگر می باشد.
استفاده از هدایای تبلیغاتی موجب می شود که پیام تبلیغاتی شما هر لحظه یادآوری شود و باعث تقویت این پیام تبلیغاتی می شود البته باید خاطر نشان کنیم استفاده از هدایای تبلیغاتی بسیار مقرون بصرفه تر از تبلیغاتی بصری مانند تلوزیون و رادیو می باشد.
فروشگاه اینترنتی تک سبد با فراهم آوردن مجموعه ای از بهترین هدایای تبلیغاتی نفیس و مقرون بصرفه با حذف واسطه توانسته است به عنوان یکی از مراکز عرضه مستقیم هدایای تبلیغاتی به خوبی عمل نموده.
برای مشاهده و خرید کلیک کنید